Eventyrsport

Herr Fotboll UEFA EURO 2016 Spanien Uppvärmningsställ Scarlet/Bright Yellow/Collegiate Royal(AI4841)

SEK373.80

Vänligen välj:
  • L
  • M
  • S
  • XL
  • XS
  • XXL
  • XXXL

Lägg i korgen:

UEFA EURO 2016 Spanien Uppvärmningsställ

En spanskt uppvärmningsställ för UEFA EURO 2016™ som passar seriösa fans av la Roja.

När la Roja dominerar matchen med sin taktiska stil kan du visa upp din stolta landslagstillhörighet i detta fotbollsställ för herr. Det är detta uppvärmningsställ som laget bär när de är ute på resa och intar planen i sin strävan efter seger i UEFA EURO 2016™.Byxorna och jackan är gjorda i ett matchande utförande med meshfoder och ventilerande climacool® som håller dig sval när det hettar till. Båda plaggen har en etikett märkt spanska fotbollsförbundet. Praktiska dragkedjor vid anklarna för enkel på- och avklädning.
  • 75 cm innersöm (storlek 50)
  • Ventilerande climacool® svalkar och håller kroppen torr
  • Jacka: framfickor med dragkedja, hel dragkedja och huva, kontrasterande, elastiska kantband på huvan och ärmarna, mesh med laserskurna ventilationshål på nederdelen av ryggen, vävd etikett märkt spanska fotbollsförbundet till vänster på bröstet
  • Byxor: framfickor med dragkedja, elastisk midja med dragsko, praktiska dragkedjor vid anklarna, elastiska muddar, vävd etikett märkt spanska fotbollsförbundet på höger höft