Eventyrsport

Frakt & Returer

Vi använder alla de tjänster som tillhandahålls av budfirma. Låt ca 5-12 arbetsdagar att skicka till din hand. De allra flesta kunder inte kommer att betala några extra skatter / arbetsuppgifter. Ordern kommer fram din hand på ditt lokala postkontor. Vänligen håll kontakt med dem för att se till att de kan kontakta dig och skicka objekten till din hand. Vi är inte ansvariga om din lokala leverans person kan kontakta dig.

annullera

Om du vill annullera ordern, måste du omedelbart kontakta oss via e-post. 15% avbokningsavgift gäller. Eftersom de flesta order inom 1-2 dagar från dagen för beslutet. Frakt order kan inte avbrytas.

utbyta

Som medlemmar kan kommunicera, måste du maila oss och informera oss om orsaken. Låt oss ytterligare instruktioner. Oanvända och ursprungligt skick med alla originalförpackning och etiketter - varorna kan bytas ut inom 3 dagar från dagen för mottagandet. Du bör få kredit 25% utsättning / expeditionsavgift. Alla fraktkostnader i samband med utbyte av varor är konsumentens ansvar.

Vi rekommenderar starkt att du använder UPS eller FedEx, och vi är. Vi är inte fått varor efter det att vi är ansvariga för förlorade paket snabbt till nya objekt till dig. För utländska order kan denna process ta upp till 30 dagar.

Sändning

Att returnera produkten, måste du maila oss och informera oss om orsaken. Vi kommer att förse dig med vidare instruktioner. Varorna måste returneras inom 3 dagar av kvitterar - oanvända och innehåller alla originalförpackning och etiketter. Vi har inte 25% åter strumpa / original uppräknings avgifter. Och produktreturer i samband med alla fraktkostnader som har ansvaret för konsumenten.

eliminera

För innan du skickar beställningen annullering måste begäras. Ådra avbokningsavgifter, vilket är 10% av det totala orderbeloppet. Anledningen, så snart som möjligt inom 6-8 timmar efter att beställningen är oss, vi är inte alltid kunna göra det efter att ha placerats för att hantera alla order annulleras. Jag hoppas att ni kan förstå denna avgörande punkt. Efter beställningen har skickats kommer begäran om uppsägning behandlas i enlighet med returpolicy.